BEZOEK AAN HET LIMBURGS PARLEMENT, WIL JE MEE?

Op woensdag 7 maart is er voor 50 personen gelegenheid om deel te nemen aan een excursie naar het Limburgs Parlement in Maastricht. Het bezoek is mogelijk gemaakt op initiatief van de CDA afdeling in Bergen. Deelname aan de trip kost € 15,-- en staat open voor iedereen. De eerste vijftig mensen die zich aanmelden kunnen mee.
Het idee is ontstaan nadat het CDA eerder excursies organiseerde naar het Europees Parlement in Brussel en de Tweede Kamer in Den Haag. CDA fractievoorzitter Jacob Knoops: ‘Uit de enthousiaste reacties die we hebben ontvangen bleek dat veel mensen belangstelling hebben om meer te weten te komen over de gang van zaken in het Limburg Parlement. Anderen vinden het gewoon leuk om eens te kijken in het gouvernementsgebouw in Maastricht. We willen mensen graag die gelegenheid bieden’. De bus zal ’s ochtends om 11.00 uur vertrekken vanuit Bergen onder leiding van CDA Statenlid Hennie Nillesen uit Aijen. In het gouvernementsgebouw wordt de groep ontvangen door gedeputeerde Ger Koopmans uit Venlo. Daarna volgt een rondleiding door de gebouwen van het gouvernement. Het bezoek wordt afgesloten met een kleine maaltijd in de stad. Om 18.45 uur zal het gezelschap terug zijn in Bergen. Belangstellenden voor deze excursie kunnen zich melden bij Frans Arts uit Bergen op telefoonnummer: 06-53983480 of via email: marietarts@home.nl.