Raymond Knops heeft genoeg van aanval op tradities

Van Facebook:

Ook zo genoeg van de discussies over Zwarte Piet, de historische zeehelden en een kinderfeest waar 'cowboy en indiaantje' gespeeld wordt? Voor het eerst neemt iemand uit het Nederlandse kabinet stevig stelling. Blij met onze Noord Limburgse staatssecretaris Raymond Knops (CDA)!
Jacob Knoops.

Reactie Helmie Cornelissen: Goed dat ervan uit Den Haag ook een reactie komt tegen de doorgeslagen politieke correctheid. Ik begrijp dat tradities met de tijd mee moeten groeien, maar het mag niet ten kosten gaan van de culturele waarde van de grote meerderheid. En dat is wat er nu wel gebeurd, hierdoor voed je nationalistische gevoelens . Chapeau Raymond Knops dat je het zo benoemt.

Reactie John Ponjee: Dat bedoel ik, eindelijk iemand die de (vooral linkse) grachtengordel eindelijk eens de mond snoert en zegt waar het op staat en waar de zwijgende massa het mee eens is. Een man met karakter die het nog ver gaat schoppen in de politiek en waar we er meer van zouden moeten hebben!