CDA STELT KIESLIJST VAST

Afgelopen maandag hebben de leden van het CDA de kandidatenlijst voor de gemeenteraadsverkiezingen van 2014 vastgesteld. De lijst bestaat uit dertig namen. Met Ruben Wijnen (Well), Joost Fransman (Wellerlooi), Pieter Lucassen (Afferden), Berty Schreurs (Siebengewald) en Antoon Splinter (Well) presenteert het CDA nieuwe gezichten naast een aantal bekende namen. Lijsttrekker Jacob Knoops is tevreden met de grote bereidheid van mensen om zich namens het CDA in te zetten voor de gemeenschap. Knoops:  ‘We willen sterk inzetten op het leefbaar houden van alle dorpen in onze gemeente. Dat kun je alleen maar samen met inwoners en verenigingen. Dan is het van enorm belang om in alle dorpen actieve CDA-ers  te hebben waar mensen bij terecht kunnen. ‘  De lijstvolgorde na lijsttrekker Knoops is als volgt: 2. Ben Buiting (Nieuw Bergen) 3. Rob Arts (Afferden) 4. Hennie Nillesen (Ayen-Bergen)  5. Jan Straatman (Siebengewald) 6. Henk Mol (Well) 7. Ruben Wijnen (Well) 8. Joost Fransman (Wellerlooi) 9. Pieter Lucassen (Afferden) 10.  John Cornelissen (Nieuw Bergen).

Jacob Knoops: "Sterk inzetten op leefbaarheid in alle dorpen"