CDA BERGEN OPENT CAMPAGNEHUIS

Na de vaststelling van de kieslijst vorige week is het CDA klaar voor de campagne in de aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen van 19 maart 2014. Daarom opende CDA Tweede Kamerlid Raymond Knops afgelopen zaterdag het campagnehuis tegenover het gemeentehuis in Bergen. Het CDA kan over dit pand beschikken zolang er nog niet gewerkt wordt aan de bouw van de nieuwe supermarkt van Jan Linders. De verwachting is dat deze werkzaamheden na de gemeenteraadsverkiezingen zullen starten. ‘Maar als de bouw eerder start maken we graag plaats voor deze belangrijke ontwikkeling. Het is mooi om te zien dat bedrijven bereid zijn te investeren in centrumplan Mosaique in Bergen. Zo werken we samen aan het leefbaar houden van onze gemeente.’  aldus CDA lijsttrekker Jacob Knoops. Donderdag 12 december om 19.30 uur vindt een openbare fractievergadering van het CDA plaats in het campagnehuis aan de Raadhuisstraat. Iedereen is van harte welkom. Aan de orde komt de agenda voor de vergadering van de gemeenteraad van dinsdag 17 december.

Tweede Kamerlid Raymond Knops opent CDA campagnehuis Bergen.