Bergen, Gennep, Mook:  voorbereidingen verkiezingen gestart

MET HET CDA HET NIEUWE JAAR IN

Politiek gezien wordt 2017 een interessant jaar. Het kabinet van VVD en PvdA zit naar verwachting de rit uit. Dat mag in de huidige roerige tijd een prestatie genoemd worden. Hoe het politieke krachtenveld er na de verkiezingen uit komt te zien is ongewis. Dat het zal veranderen is zeker.

Op 15 maart a.s. vinden de verkiezingen plaats voor de Tweede Kamer. Maar liefst 81 partijen hebben aangemeld om met een lijst deel te nemen aan die verkiezingen. Dat is een ongekend hoog aantal. Of alle partijen ook een kandidatenlijst zullen aanleveren en dus daadwerkelijk zullen deelnemen aan de verkiezingen wordt de komende maand duidelijk. Inmiddels zijn de lokale partijafdelingen volop bezig met de voorbereidingen voor de verkiezingen. Het CDA is er klaar voor. De CDA afdelingen van Bergen, Gennep en Mook&Middelaar hebben de handen ineen geslagen. Zij steunen de kandidatuur van Raymond Knops uit Hegelsom, die op nummer 6 van de CDA kandidatenlijst naar verwachting ook de volgende periode lid van de Tweede Kamer zal zijn. ‘Het is voor Noord Limburg belangrijk om korte lijnen te hebben in de Tweede Kamer. Via Raymond Knops hebben we een goede ingang in politiek Den Haag, waar we regelmatig gebruik van zullen blijven maken.’ stelt  Jacob Knoops uit Siebengewald. Op nummer 46 fungeert hij als lijstduwer vanuit de kop van Noord Limburg op de CDA lijst.

Het CDA wenst iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar.